piątek, 17 stycznia 2014

Informacja

Hej.. chce was poinformować że u mnie zaczeły się ferie a co za tym idzie to to że będę częściej dodawać rozdziały
Mam nadzieje że sie wam podobają bo jestem tu nowa .. czytam wiele opowiadań a gdy kończy się na czymś ciekawym sama wymyślam sobie w głowie co może się zdarzyć dalej .. Tak właśnie narodził się pomysł do pisania własnego opowiadania. Ważne są dla mnie komentarze bo dzięki nim wiem co zrobiłam źle i czy wam się podobało .. dlatego tak was o nie proszę..
Nowy rozdział powinien pojawić się jutro lub pojutrze.PS.Jeśli chcecie jakieś informacje o mnie napiszcie w komentarzu że chcecie.. wtedy napisze specjalną notatke z najistotniejszymi rzeczami typu .. ile mam lat itp.

1 komentarz:

  1. Witaj! Może szukasz jedynego, niepowtarzalnego nagłówka dla swojego bloga? Jeśli tak, to serdecznie zapraszam na http://wilcze-naglowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń